Cuma, Ağustos 9

Searching for Sugar Man




Film değil belgesel. Ama film gibi belgesel. Müthiş bir kurgusu var. İzlerken şok oluyorsunuz. En baba aksiyon filminde bile böyle bir şok yaşanmaz. Bunun farkı, sanırım gerçek olması. Gerçek olduğunu bilmek aynı anda hem sevindiriyor, hem umutlandırıyor, hem şaşırtıyor, hem üzüyor. Her şey....

Çok fazla yazmak istemiyorum ki, siz de izlerken aynı şekilde şaşırın. Aynı duyguları besleyin. Konu hakkında hiçbir şey bilmiyordum, izledim ve şimdi gerçekten bu adamı "aramaya" başladım. Onu dinliyorum.

Herkesin bir hikayesi var ama önemli olan o hikayenin anlatılabilmesi. Hikaye ne kadar güzel ve etkileyici olursa olsun, anlatıcısı yoksa önemi kalmaz. Bu hikaye geç de olsa anlatılmış. Anlatan adamın birçok yerde ödül alması o yüzden çok normal. 

"Her devrim bir şarkıya ihtiyaç duyar"

FRAGMAN 

SUGAR MAN

Hiç yorum yok: