Pazartesi, Aralık 29

Muhteşem Üçlü



Twitter'da son zamanlarda en severek takip ettiğim (aslında tam anlamıyla takip etmiyorum ama devamlı hesabı kontrol ediyorum) hesaplardan biri olan Futbolovski, geçtiğimiz günlerde bu fotoğrafı paylaşmış.

Hesabın daha önce paylaştığı diğer fotoğraftlar gibi, nereden nasıl bulunmuş emin değilim ama muhteşem olduğu su götürmez bir gerçek. Galatasaray taraftarları, bir deplasman yolculuğu için Haydarpaşa'dan trene binmiş. Güneşli gün, sarı-kırmızı bayrakalar ve tren. Muhteşem bir üçlü.

Hesap fotoğrafı, 90'lı yıllarda Ankara yolculuğu diyerek paylaşmış. Eğer öyleyse akla ilk gelen 93 mayısında Ankara'da Ankaragücü ile oynanan şampiyonluk maçı oluyor. O maçın sabahında yolda olduğum için çok şanslı hissediyorum kendimi. Henüz 7 yaşındaydım ve rotamız Ankara değildi ama o gün yollarda gördüklerim benim için hala unutulmaz...Eğer bu fotoğraf o güne aitse çok mutlu olurum.

Başka bir gün çıkması ise fotoğrafın güzelliğini bozmaz. Mesela tweetin altına bırakılan yorumlarda 80'li yıllar olduğu, hatta S.Bükreş maçı için İzmir'e gidiş olduğunu iddia edenler var. Zatem aslında yolun da nereye gittiği önemli değil. Keşke bu yolculukların benzerlerini biz de defalarca yaşayabilseydik. Şimdi ne deplasman var, ne Haydarpaşa'dan kalkan tren. Elimizde sadece güneşli günler kaldı.

Hiç yorum yok: