Salı, Temmuz 25

Lady in the Water


Night Shyamalan ne yazık ki büyük beklentilerden doğan vasat işlerin adamı. İlk çıkışını yaptığında, 90'ların sonunda daha da öyleydi. 2006 yılında, hayranlarının büyük beklentisiyle Lady in the Water'ı çıkarmıştı. 11 sene sonra izledikten sonra, bu adamın fazla beklenti sunmasaydı benim nazarımda el üstünde tutulacağını söylerdim. 

Bu filmden hiçbir beklentim yoktu. Ama bir şans verdim. Ve aslında fena bir iş de çıkmadığını fark ettim. Demek ki Shyamalan gereksiz korku işlerine girmese, belki daha başarılı olabilirmiş. 

Lady in the Water; 'masal' filmlerine hoş bir örnek. En azında hikaye tarafı ilgi çekici. Ama işlenmesi zayıf kalmış. Akıcı değil. Bazı geçişler çok kolaya gelmiş. Potansiyelinin altında kalmış. Yine de insan, farklı tarzda bir şey izlediği için memnun oluyor. Bana göre filmin en kötü oyuncusu Night Shyamalan'ın ta kendisi. Üstelik önemli bir karakteri seçmiş kendine. Sonuç olarak düşük beklentiyle çok iyi bir zaman geçirici. Aksi durumda, yani popüler kültüre kanıp büyük bir iş bekleyenler için hayal kırıklığı... 

Hiç yorum yok: